همهی ما تا زندهایم
بین اوقاتِ غم و شادی تاب میخوریم
درست مثلِ گذشتِ روزگار که بر محورِ شب و روز تاب میخورد
زندگی یک تابِ بازی است
دنیا ما را بین غم و شادی تاب میدهد
تا یاد بگیریم چگونه به تعادل برسیم
غم و شادی به نوبت فرا میرسند
باید هنگامِ شادی با فروتنی و هنگامِ غم با اُمید خودمان را محکم نگه داریم
و به خدا مطمئن باشیم که ما را نخواهد انداخت
پس با آرامش و اطمینان بازی کنیم
تاب تاب تاب بازی......
ما را در سایت خوبه یادبگیریم ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:14
ما را در سایت خوبه یادبگیریم ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:14
آری از پشت کوه آمده ام...!
چه می دانستم اينور کوه بايد براي ثروت، حرام خورد... برای عشق، خيانت کرد... براي خوب ديده شدن، ديگري را بد نشان داد... و برای به عرش رسيدن، بايد ديگري را به فرش کشاند...!
وقتی هم با تمام سادگی دليلش را مي پرسم ، میگويند: " از پشت کوه آمدهای...! "
ترجيح می دهم به پشت کوه برگردم و تنها دغدغهام سالم بازگرداندن گوسفندان از دست گرگها باشد تا اينکه اينورِ کوه باشم و گرگوار ، انسانیت را بدَرَم...!
خوبه یادبگیریم ........
ما را در سایت خوبه یادبگیریم ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:14
ما را در سایت خوبه یادبگیریم ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 218 تاريخ: پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:14
در زمان آقا محمد خان قاجار شخصی از حاکم شهر خود که با صدر اعظم نسبتی داشت پیش صدر اعظم شکایتی برد.
صدر اعظم دانست که حق با شاکی است . گفت : اشکال ندارد می توانی به اصفهان بروی، مرد گفت : اصفهان دست برادر زاده شماست . گفت به شیراز برو . مرد گفت : شیراز دست خواهر زاده شماست . گفت : خوب به تبریز برو . گفت آنجا دست نوه شماست .
صدر اعظم بلند شد و با عصبانیت گفت : چه می دانم. برو به جهنم.
مرد با خونسردی گفت : آنجا هم مرحوم پدر شما حضور دارند ...
حالا ما هر جا بریم آقایان حضور دارند.
خوبه یادبگیریم ........ما را در سایت خوبه یادبگیریم ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:14